Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Ένα βράδυ, κάποιου Γενάρη...

Δεν Σε περίμενα να έρθεις, παρ' ότι το διαισθανόμουνα και το ήλπιζα...
Καθόμουνα στο βάθος της ταβέρνας με μιά φίλη και μιλάγαμε... Εγώ έπινα...
Ξαφνικά... τα πάντα φώτισαν από την παρουσία Σου και το Χαμόγελό Σου...
Μπήκες Αέρινη...
Ήσουν μιά Οπτασία...
Μιά Θεά που κατέβηκε στη γη...
Μας είδες αμέσως... Ήξερες ότι θάμασταν εκεί...
Ήρθες και κάθησες... Μας χαιρέτησες, και είπες: "Δεν περνούσε η ώρα μέχρι να ξεκινήσω".
Κάθησες απέναντί μου. Έλαμπες ολόκληρη...
Μαζί Σου Έλαμπα κι εγώ...
Κοίταζα μέσα στα Πανέμορφα Μάτια Σου...
Αχ, αυτά τα Μάτια Σου...

Κάποια στιγμή έπρεπε να φύγεις...
Μου 'χαν τελειώσει τα τσιγάρα...
Μου άφησες το πακέτο Σου...
Το 'χω κρατήσει... Έγραψα πάνω του την ημερομηνία...
Ένα βράδυ, κάποιου Γενάρη...
Είπες : "Για μένα, αυτό που έγινε σήμερα, είναι ανάσα, μου δίνει ζωή".
Ένα βράδυ, κάποιου Γενάρη...
Σου λέω : "Για μένα, αυτό που έγινε τότε, ήταν Η Ίδια Η Ζωή"...
Ένα βράδυ, κάποιου Γενάρη...
Σ' Ευχαριστώ...

Ένα χρόνο μετά... κι Εσύ έχεις φύγει... Άραγε θυμάσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου