Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Αντίστροφη... Μέτρηση...

Άρχισα να μετράω εγώ... Κι Έφυγες πρώτα Εσύ...

Με πολύ Αγάπη Σε Σένα... Μικρή Μου Νεράϊδα...
Είσαι το Έργο της ζωής μου σ' επανάληψη...
Σε περιμένω... Κι ως τότε Να Προσέχεις...
Γιατί ξέρω την επόμενη σκηνή... Σ'  Αγαπώ Πολύ...


 Αντίστροφη Μέτρηση -- Χάρις Αλεξίου


 

Την μοναξιά Σου είδα και φοβήθηκα
Στο βλέμμα Σου το σκοτεινό θυμήθηκα...
Την περασμένη μου ζωή...
Πόσο με τρόμαξες...

 





 
Κι ένα πρωί το άγγιγμα Σου
ήρθε σαν ξύπνημα...
Μα μέχρι να νυχτώσει
είχε γίνει δίλλημα...

Της μετρημένης μου ζωής
Πόσο με τρόμαξες...

 







Μες στου κορμιού μου
την τρελή την εγκατάλειψη...
Είδα το έργο της ζωής μου
σ' επανάληψη...
Κι είπα να τρέξω να κρυφτώ...
 






Και τώρα που αρχίζει
η αντίστροφη η μέτρηση...
Αρχίζω να μετράω εγώ
και φύγε πρώτα Εσύ...
Πάρε και τη φωτιά μαζί...
Να μη θυμάμαι πια...
 

 Μα θα Σε Περιμένω... Όσο κι αν χρειαστεί...
Θα Σε Προσμένω... Όσο θ' Ανασαίνω...

Σ' Αγαπώ... Να Προσέχεις...
 
Στίχοι: Χάρις Αλεξίου Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος 
LP Κρατάει Χρόνια Αυτή Η Κολώνια  Μάϊος 1990
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου