Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Κάστρα Ψηλά Ανάμεσά μας

Θα Σ' Ελευθερώσω..Γρήγορα...
Τείχη ψηλά έχουν υψώσει ανάμεσά μας... Δεν βρίσκω τις σάλπιγγες της Ιεριχούς για να τα γκρεμίσω και ναρθώ κοντά Σου... Τις έθαψαν βαθιά... στην άμμο της ερήμου...
Σε κάστρα απόρθητα Σ' Έχουν φυλακίσει... 
Ανθρωπόμορφα τέρατα... τα φρουρούν τη μέρα, έτοιμα να μας περιχύσουν με το καυτό λάδι του φθόνου τους... 
Ακοίμητα αγριόσκυλα... φυλάνε τις πύλες τους τις νύχτες, έτοιμα να μας κατασπαράξουν...
Ποταπές παλλακίδες έχουν βάλει για να Σε προσέχουν... Το ξέρουν ότι, Δεν θα γίνεις ΠΟΤΕ ερωμένη του βασιλιά.... 
Υποκριτές και σπιούνοι με περιτριγυρίζουν... Δεν έχω στρατό να τους πολεμήσω... Δεν τον χρειάζομαι...  
Θα τους πολεμήσω μόνος μου... 
 Έχω δύναμη... Τη δύναμη που δεν μπορούν να μου την πάρουν... Μιά δύναμη που δεν την ξέρουν και δεν μπορούν να την φανταστούν... Την δύναμη που μου δίνεις ΕΣΥ... Την δύναμη που βγαίνει μέσα από την Αγάπη μας... Κάποτε θα Σ' Ελευθερώσω... 
Μείνε κοντά μου... Αν Είσαι πλάι μου ΜΠΟΡΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου