Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Τα παιδιά είναι το μέλλον


  
19 Δεκεμβρίου. Παραμονές Χριστουγέννων 2021.

   Η επτάχρονη εγγονή μου, πήγε στη νονά της που είναι κομμώτρια για να κόψει τα όμορφα μακριά μαλλάκια της, που είχαν φτάσει μέχρι τη μέση σχεδόν.

   Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου, πήγα και την πήρα από το σχολείο. Καθήσαμε, όπως κάθε μέρα, για λίγο στο πάρκο που είναι εκεί κοντά.

  - Σ' αρέσουν τα μαλλιά μου; με ρώτησε.

  - Είναι υπέροχα, απάντησα. Σε κούρεψε πολύ όμορφα η νονά σου.

  - Ξέρεις τι τα έκανα τα κομμένα μαλλιά μου;

  - Όχι, που να ξέρω αγάπη μου. Τα μάζεψε η μαμά σου σε μιά σακούλα και τα πήρε σπίτι για ενθύμιο φαντάζομαι.

  - Όχι παππού. Τα χάρισα στα παιδιά που έχουν καρκίνο.

Δάκρυσα και το μόνο που κατάφερα να κάνω, ήταν να την αγκαλιάσω και να την φιλήσω και να της πω.

  - Μπράβο γλυκιά μου. Συγχαρητήρια. Αυτό που έκανες, ήταν υπέροχο. Ήταν κάτι πολύ όμορφο. Μακάρι να το κάνουν όλα τα παιδιά και όλοι οι μεγάλοι.

Όταν υπάρχουν τέτοιες Αθώες παιδικές ψυχές, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου