Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Μη Μου Ζητάς…



Αν Ήξερες Πόσο Σ’ Αγαπώ…
Αν Ήξερες Πόσο…

Μη μου ζητάς να Σ’ αρνηθώ
και να Σε λησμονήσω…
Χωρίς Εσένα στη ζωή
δεν γίνεται να ζήσω…

Μη μου ζητάς να μην πονώ
και να μην υποφέρω…
Είναι η ζωή μας δύσκολη
το ξέρεις και το ξέρω…

Μη μου ζητάς απάντηση
στο δίλημμα να δώσω…
Και την Αγάπη μου για Σε
για πάντα να σκοτώσω…

Μη μου ζητάς τον δρόμο τον αδιάβατο
να μην τον περπατήσω…
Εσένα θέλω πλάϊ μου
Εσένα μόνο Αγαπώ…
με Σένα θέλω να ζήσω…

Αν Ήξερες Πόσο Σ’ Αγαπώ…Αλλά Η Αγάπη Δεν Έχει Μέτρο...

 Η μουσική είναι του Γιώργου Χατζηνάσιου και το κομμάτι " Ψυχή και Σάρκα"  από την ομώνυμη ταινία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου