Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Τι Πας Να Κάνεις-Γιάννης Πάριος





Μία πανέμορφη μπαλλάντα από την φώνη του
Γιάννη Πάριου...

Τι πας να κάνεις... Γιάννης Πάριος

Εγώ δεν ήμουνα καλά
που έκανα κι έδινα πολλά
Σ' αγγίζω τάχα και φιλιά Σου ζητιανεύω...
Έχω κρυώσει ξαφνικά
κι έχω σηκώσει τον γιακά
κι ας είναι Αύγουστος, ακόμα Σε Λατρεύω...

Τι πας να κάνεις, Τι πας να κάνεις
Δεν είναι η Αγάπη μου
εχθρός να την ξεκάνεις...
Τι πας να κάνεις, Τι πας να κάνεις
Δεν είναι η Αγάπη
ένα τρένο που το χάνεις...

Εγώ που γύρναγα παλιά
και ξενυχτούσα στα σκαλιά
Έρχομαι τώρα και μπροστά Σου καταθέτω...
Μία Καρδιά, μία Ψυχή
κι ένα σώμα γιώταχι
Αυτά μονάχα τα προσόντα διαθέτω...

Τι πας να κάνεις, Τι πας να κάνεις
Δεν είναι η Αγάπη μου
εχθρός να την ξεκάνεις....
Τι πας να κάνεις, Τι πας να κάνεις
Δεν είναι η Αγάπη
ένα τρένο που το χάνεις...

Εσύ Είσαι το Τέλος...
Εσύ και η Αρχή...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου