Είναι δύσκολο να πολεμά κανείς την καρδιά του, γιατί αυτό που θέλει, το αγοράζει με ψυχή. Ηράκλειτος

Ελευθερία δεν σημαίνει μόνο να φεύγεις...ΑΛΛΑ να μην ξέρεις... ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ... που πηγαίνεις...
(Οι ημερομηνίες αναρτήσεων των κειμένων, δεν είναι πάντα αυτές, στις οποίες στην πραγματικότητα, γράφτηκαν αυτά).

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Το Λάθος…

Όλα μου τα λάθη τα έχω πληρώσει...
Αυτό όμως θα με ζήσει...
 
Ιούλιος 2011

Εσύ Είσαι Το Τέλος…
Εσύ Και Η Αρχή…

Μένω με το λάθος μου να ζω
κι απόψε μες τα σκοτεινά
την Δική Σου την Μορφή θ’ αναζητώ…

Τα όνειρα ναυάγησαν
σκίστηκε η καρδιά μου
μα δεν θα δεις Εσύ ποτέ
τα δάκρυα στη ματιά μου…

Τώρα τις νύχτες ξαγρυπνώ…
Θέλω τόσο να Σε δω…
Με μιά φωτογραφία Σου
κοιμάμαι και ξυπνώ…
Με μιά Σου λέξη ξαναζώ…

Θα ζήσω με Το Λάθος μου
και θα Σε περιμένω…
Μες της σιωπής την παγωνιά
Τα Μάτια Σου θα χω συντροφιά…
Και θα Σε Περιμένω…
Όσο θ’ Ανασαίνω…
 
Εσύ Είσαι Το Τέλος...
Εσύ Και Η Αρχή...


Η μουσική του Video είναι της Ευανθίας Ρεμπούτσικα από το άλμπουμ " Τ' Αστέρι και η Ευχή" και είναι το κομμάτι " Μέσα Από Σένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου